<図書>

The comprehension and miscomprehension of print communications : an investigation of mass media magazines / by Jacob Jacoby and Wayne D. Hoyer ; sponsored by the Advertising Educational Foundation

所蔵情報を非表示

1

本郷キャンパス

配架場所 巻 次 請求記号 登録番号 状 態 文庫区分 刷 年 コメント
育図・集密
148.6:ja 5710622100


情報学環・図書室
M-f:93a 6619443242


書誌詳細を非表示

出版者 New York, N.Y. : The Foundation
出版年 c1987
大きさ xvii, 273 p. : ill. ; 24 cm
一般注記 "February 1987."
Bibliography: p. 147-154
Includes indexes
著者標目 *Jacoby, Jacob
Hoyer, Wayne D.
Advertising Educational Foundation (New York, N.Y.)
件 名 LCSH:Advertising, Magazine
LCSH:Advertising, Fraudulent
分 類 LCC:HF6107
DC19:659.13/2
本文言語 英語
書誌ID 2001043943
ISBN 080580143X
NCID BA0700040X WCLINK

ページトップ